COMEDOR
HIXIENE DE MANS / E BUCO DENTAL
Todos os alumn@s traeran para o lavado dos dentes un estoxo con : vaso, cepillo e pasta de dentes.
Os estoxos serán gardados no propio comedor e mandaranse a casa cada quince días (os venres), para que se revisen e volvan en bo estado o seguinte luns.
Antes de comer lavarán as mans nos lavabos de comedor os da primera quenda, e nos lavabos do porche da entrada do cole os da segunda quenda.
ALTAS, BAIXAS E MODIFICACIÓNS – PLAZOS E OPERATIVA
PLAZOS
– Inicio curso: As inscripcións de inicio de curso 2025-2026 podrán realizarse dende o día
15/07 ao 15 de agosto, ambos incluídos, a través da plataforma online.
– Durante o resto do curso: novas altas, baixas ou modificacións sobre a alta inicial realizaranse a través da web ata o día 26 do mes en curso e serán efectivas únicamente a partir do día 1 do mes siguiente.
– Non terán efecto as comunicadas fora de plazo nin con defectos de forma.
OPERATIVA
Lembrámosvos que é obrigatorio ser socio da ANPA para facer uso dos servizos de comedor e madrugadores. Os formularios cubriranse exclusivamente a través da nosa páxina web (área de sección clientes e escola). Non se poderán realizar altas, baixas ou modificacións por vía telefónica nin por correo electrónico. As claves para acceder á zona privada do centro son:
– Usuario: luisseoane
– Contraseña: comedores2025
Unha vez dentro da zona privada, aparecerán os distintos formularios na parte esquerda da pantalla. pantalla. Se queres solicitar máis dun servizo ou para máis dun fillo, debes cubrir e enviar un formulario para cada un deles á vez. Se o formulario está correctamente rexistrado, recibirase unha copia da solicitude por correo electrónico electrónico. No caso de altas ou aumento de xornadas no comedor, recibirá adicionalmente un segundo correo electrónico confirmando o lugar. Nestes dous casos, é fundamental contar con isto correo electrónico de confirmación para usar os servizos. O correo electrónico de confirmación non é necesario o resto de supostos (madrugados, redución de días ou cancelación do servizo).
DIETAS E ALERXIAS ALIMENTARIAS
• Dieta blanda: avisarase no teléfono do coordinador/a ou á oficina antes das 9:00 da mañá.
• Alerxias ou intolerancias alimentarias (ex. enfermedad celíaca): é imprescindible cubrir formulario web e achegar a documentación requirida. Enviarase un correo electrónico de confirmación autorizando a incorporación.
FORMA DE PAGO
• Sempre mediante domiciliación bancaria, entre o día 10 y 20 de cada mes.
• Os alumnos/as esporádicos/as de haberlos, pagarán “in situ” a través del sistema de vales.
• A ausencia e non uso dos servizos de comedor/madrugadores non exime do pago da cuota.
¿CÁNTO CoSTAN OS SERVIZOS?
